فروش انواع لامپ ال ای دی
نوشته شده توسط : هدایت گستر

طول عمر بالا
لامپ های LED این قابلیت را دارند که تا ۵۰۰۰۰ یا حتی ۱۰۰۰۰۰ ساعت کار کنند؛ در حالی که لامپ های رشته ای قدیمی فقط تا 1,000 ساعت و لامپ های فلورسنت تا 10,000 ساعت ماندگاری دارند. این بدان معناست که لامپ های LED می توانند 40 برابر طولانی تر از لامپ های رشته ای و 2 تا 4 برابر طولانی تر از لامپ های فلورسنت دوام بیاورند. همین موضوع به تنهایی باعث شده است تا خرید و فروش انواع لامپ ال ای دی، به یکی از محبوب ترین گزینه ها در میان وسایل روشنایی تبدیل شود.

کارآمدی انرژی
لامپ های LED تقریبا 80 تا 85 درصد از انرژی ورودی را به نور با خروجی لومن بالا تبدیل می کنند. این موضوع در حالی است که لامپ های رشته ای قدیمی که از رشته های تنگستن برای ایجاد نور استفاده می کردند، تقریبا 90 درصد از انرژی ورودی را به صورت گرما از دست داده و بازده ۱۰ درصدی داشتند. از سوی دیگر، لامپ های LED در دمای پایین تری کار کرده که منجر به کاهش خطر سوختگی در صورت لمس خواهد شد.

کیفیت نور بالا
لامپ های LED نوری با شدت و رنگ مناسب را تولید می کنند و در نتیجه، شاخص رنگ پس داد (CRI) بالاتری نسبت به لامپ های سنتی دارند. CRI، چگونگی بازتاب رنگ واقعی یک عنصر به سوی چشم را نشان می دهد. CRI بالاتر به معنای بازتاب بهتر رنگ های مختلف است.

انعطاف پذیری طراحی
لامپ های LED به صورت جامد و کوچک ساخته شده اند. این طراحی خاص به شما امکان می دهد تا آنها را در شکل ها و الگوهای مختلف چینش کنید. همچنین لامپ های LED قابلیت تغییر رنگ (RGB) را نیز دارند که با ترکیب سه رنگ قرمز، سبز و آبی، می توان رنگ های دلخواه را ایجاد کرد.

https://hedayatgostar.com/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%84%D8%A7%D9%85%D9%BE





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: